最近幾首日系搖滾的音樂很喜歡聽

會知道也都是因為動畫或電玩XD...

 

Abingdon boys school

中文名是學院貴公子= =a...

重點不在這名字 

他是由西川貴教領軍的團~

吉他手 SUNAO、柴崎浩

隊長兼鍵盤手 岸利至

 

官網在此  照片可以參考 這裡

他們替戰國Basara OP 唱的 JAP 很好聽(日後再介紹XD)

所以又注意到了西川這人 才知道他組團啦XD

都穿的很學院風....= ="

後來收尋了一下 很喜歡這首 Desert Rose

 

 

說沒有收錄專輯... 一直也找不到MV 就放個現場演唱版本

Desert Rose

Concrete surrounding...
With a single breath
They are freezing my heat
From the scar, I'm suffering
'Cause I'm leaving you, being
Punished for my sin

No one lives forever (forever more)
I can't stay anymore

I'm a criminal
Falling out of love
Just wanted to know
If you really need me;

**
I'm a criminal
Without a doubt
You've got to show
If you really need me
You're my desert rose...

No lights are coming in...
But it's not the light
Nor the wind I'm missing
Wanna hold you in my arms
But I'm leaving you, put out of my misery

No one cries forever (forever more)
You can't stay anymore (hear my calling)

I'm a criminal
Falling out of love
I wonder how
We ended up like this³

I'm a criminal
Always on the run
I know I was wrong
Let me love you again
You're my desert rose¡

找到翻的不錯的...

孤獨的呼吸
將我緊緊包圍
它凍結了我的體溫
讓我歷經傷痕的苦痛
因為我將離你而去
這是賜予我的懲罰
無人能夠永生
我已不能停留

**
我乃有罪之人
被愛捨棄之人
僅僅想知道
你是否真的需要我
我乃有罪之人
這已不須置疑
請你讓我知道
如果你真的需要我
你就是我沙漠中綻放的玫瑰  

沒有一絲光芒    
但我渴望的並非光
也不是縷絲的風
我只想將你緊擁入懷
但我將離你而去
從此只能與痛苦相伴
沒人能夠永久哭泣
你也不能停留
我乃有罪之人
被愛捨棄之人
我想知道為何
我們會像這樣結束
   
我乃有罪之人
不停疲於奔波
我已鑄成大錯  
請讓我再一次愛你  
你是我沙漠中綻放的玫瑰   

arrow
arrow
    全站熱搜

    british 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()